Talk

Advanced search

Note: This topic is for discussing pushchairs. If you want to buy and sell pushchairs, please use our For Sale/Wanted boards. Please feel free to report buying and selling in this topic. Thanks, MNHQ

icandy raspberry??

(7 Posts)
summerdreams Mon 29-Dec-14 20:45:58

So I'm gonna finally gonna get my raspberry for my 5 month old any one else got one are they as good as they look?

Tealady1983 Mon 29-Dec-14 20:50:43

So completely and utterly jealous. I have the apple from 2012 for my dd -was my ds previously and I want a new one. She however is 1 now and we don't really need to add another to my collection of prams/pushchairs though the quinny does not count cos its crap in comparison

summerdreams Thu 01-Jan-15 00:51:14

No one got anything 2 say bout the raspberry? hmm

NishyM Sun 04-Jan-15 13:06:10

Hi summerdreams - yes I've got one and I love it! It's really nice to push and can stand up on it's own when it's folded which is a real bonus. What colour did you go for?

summerdreams Wed 07-Jan-15 15:56:24

hi nishyM just got it today in Atlantic blue its a little sarker blue then I though even though I'd seen it in the shop a few times but I'm extatic love this pram have been playing with for around 3 hours straight my son looks comfy init and I can fold it so easy best choice for me and I'm gonna get the sunflower yellow colour pack for the summer when it starts heating up is so small 2 push around my living room fits in tiny corners I'm so pleased gonna sell my other pram. Any one need a silver cross surf 2014 grin

NishyM Wed 07-Jan-15 20:46:57

Glad you like it, my DD loves it too! I got the red one with the black body, looks really classy and funky smile

summerdreams Wed 07-Jan-15 21:13:00

I also have the black body its just gorgeous I'm thinking red colour pack for next winter haha I was stuck between the blue and red lol

Join the discussion

Join the discussion

Registering is free, easy, and means you can join in the discussion, get discounts, win prizes and lots more.

Register now