Advertisement

loader

Talk

Advanced search

Who's that at the door?

(20 Posts)
Hattie05 Wed 17-Aug-05 22:56:26

Is it the Boden sales rep?

puff Wed 17-Aug-05 22:57:26

lucy5 Wed 17-Aug-05 22:58:41

oh good i thought it was my Jehovahs Witnesses stalking me, hahaha!

Hattie05 Wed 17-Aug-05 22:59:28

lol!

MrsGordonRamsay Wed 17-Aug-05 22:59:41

Yes

He is a lovely guy, and does not dress up how he feels if he is past caring, he says........

MrsGordonRamsay Wed 17-Aug-05 23:00:47

Goodnight

I feel the urge to retire 4with.


ROFL

Hattie05 Wed 17-Aug-05 23:03:46

What with the sales rep? that didn't take long!

Good night

QueenOfQuotes Wed 17-Aug-05 23:04:31

No it's my DH checking you've got your TV Licence

Fimbo Wed 17-Aug-05 23:06:20

The mumsnet mantra should be "4-I LOVE JOHNNIE" and yes I did mean to shout.

Hattie05 Wed 17-Aug-05 23:08:48

I am soooo out of it. Who is Johnnie?

If hes on the tv, my not knowing him could prove i don't have a tv and get QofQ's dh off my back

Fimbo Wed 17-Aug-05 23:10:30

Johnnie is Mr Boden

MrsGordonRamsay Wed 17-Aug-05 23:11:16

4-I LOVE JOHNNIE


I am genuinely snorting here.


Classic Fimbo

QueenOfQuotes Wed 17-Aug-05 23:11:59

ahh - but Hattie if you have an other device to receive or record TV programmes (for example, a VCR, set-top box, DVD recorder or PC with a broadcast card) then you still need a licence (something new that DH and I have learned since he started his training on Monday LOL)

Fimbo Wed 17-Aug-05 23:12:36

MrsGordonRamsay Wed 17-Aug-05 23:15:45

Actually


That could get me into a lot of trouble........


If I abbreviated it for a small T-shirt, it would read


4-I LOVE JB


Not sure his wife would see the funny side of it

Fimbo Wed 17-Aug-05 23:17:31

Mmm, or people might mistakenly swop the JB to BJ

MrsGordonRamsay Wed 17-Aug-05 23:19:51

In that case it would be


4-I LOVE BJ sooo much I can be persuaded not to spit

Fimbo Wed 17-Aug-05 23:22:36

LOL MGR . Going to bed now - night. x

Hattie05 Wed 17-Aug-05 23:23:30

Really for a vcr? Shock horror, we used to keep a tv with vcr for training at work believing we didn't need a licence !

Hattie05 Wed 17-Aug-05 23:23:56

Oh and thank you for enlightening me about Johnnie

Join the discussion

Join the discussion

Registering is free, easy, and means you can join in the discussion, get discounts, win prizes and lots more.

Register now