Talk

Advanced search

Poss line eyes?! What do u think

(39 Posts)
CrazyFooLady Sat 30-Nov-19 18:32:14

Hey everyone!
Ok AF is due tomorrow but I've just done this IC test, not sure what to think in all honesty.
Is it a faint positive or an evap line?!
Over to u ..........

CrazyFooLady Tue 10-Dec-19 23:10:34

Still waiting for AF to show up, nearly 2 weeks late. Still getting BFNs tho

switcharoo Tue 10-Dec-19 20:58:47

Did AF show up in the end or are you still testing OP?

CrazyFooLady Tue 03-Dec-19 17:59:02

I did last night, it was a BFN 😔

Mooey89 Tue 03-Dec-19 17:27:07

Do a FRER!

CrazyFooLady Tue 03-Dec-19 16:21:32

Been getting some little stabby pains today, AF is now 3 days late to the party and I've had this weird yellow 'snot' mucus/discharge/call it what u like......... yeah I've never had that before so its a new one on me.
Any ideas?! Lol

HalfPenny28 Tue 03-Dec-19 07:49:50

@CrazyFooLady sorry to hear that 😔 af is due for me today and I'm getting bfn also so I know how you feel.

Just think of it as another chance to get a bfp! 🥰💕

kcf90 Tue 03-Dec-19 07:34:36

@CrazyFooLady that’s disappointing but af hasn’t showed up yet so you never know xx

CrazyFooLady Tue 03-Dec-19 07:23:27

Morning!
Did a cheapy strip test this morning....... and nothing.
Just a stark white strip.
Meh at least I know I guess........ just gotta wait for AF to turn up and start all over again 🙄

kcf90 Mon 02-Dec-19 22:11:50

@CrazyFooLady I have my fingers crossed for you. I’m going to try a different test tomorrow as my IC’s are hurting my head and eyes. I always feel nervous though in case it dashes my dreams!

Jemstar33 Mon 02-Dec-19 20:58:16

This was my faint line and an hour later I took a FRER where the 2nd line came up straight away!

Fingers crossed for you 🤞🏽❤️

CrazyFooLady Mon 02-Dec-19 20:50:48

@jaggynettle awwww thank u, I will keep u posted x

jaggynettle Mon 02-Dec-19 20:49:03

Looks promising- definitely a smudge of colour there. Hope you get your BFP ☺️

CrazyFooLady Mon 02-Dec-19 16:50:19

@ceri92xox I'm now 2 days late........ although I'm thinking I may of ovulated late this month x

ceri92xox Mon 02-Dec-19 08:59:54

Hi all smile I'm currently going through same thing! I've done around 6/7 tests since last monday been feeling really sick at random times throughout the day, tired, nipples are darker and I've gone off certain foods, but my tests are IC and they're soooooo faint.. I was due AF yday so thinking I'm too early 😬🤔

Gruzinkerbell1 Mon 02-Dec-19 08:53:29

Step away from the cheapies and get a FRER

Lucylou22039 Mon 02-Dec-19 08:50:40

Get an FRER smile

CrazyFooLady Sun 01-Dec-19 21:20:26

This is tonight's one, I'm actually starting to hate these tests..... Im not quite believing that that is a positive, ugh 🤦‍♂️

CrazyFooLady Sun 01-Dec-19 16:28:06

No different to last nights ones unfortunately. Think I'm going to leave testing for a couple of days coz I know how obsessed I get with it. Also got prickly boobs too, if that makes sense...... almost the same feeling as sunburn or if u put cold hands into the warm

HalfPenny28 Sun 01-Dec-19 16:12:58

@CrazyFooLady good signs though! 🙂 Are you 14dpo today?

Have the tests got any stronger for you? I've heard/seen the ic's can take a while to show a dark line!

CrazyFooLady Sun 01-Dec-19 15:28:33

So far, so good....... AF had failed to show up as of yet. Feeling very sick, boobs are hurting. Nearly chucked my guts up in the middle of Tesco earlier 🤦‍♂️
Then decided that I really really wanted orange juice and cheese Doritos, what the hell is that about.
Also getting overly emotional over the stupidest shit going, my OH is in the Navy so has just left to do a nightshift......... the way I was acting u would think he was being deployed for the next 20 years 😂😂😂
Jeeeeez, I need to get a grip lol

CrazyFooLady Sun 01-Dec-19 09:48:13

@HalfPenny28 I did another test before bed last night and it was exactly the same, I'm going to wait a couple of days just in case the tests are being a dick lol

HalfPenny28 Sun 01-Dec-19 09:32:21

@CrazyFooLady got my fingers crossed for you 🤞🏼💕 any news this morning?

Lucylou22039 Sat 30-Nov-19 20:49:50

@CrazyFooLady according to OPKS I ovulated late this month so I was basing my DPO on that other wise if I was going according to my period tracker I'm 3 days late but if I went with my OPK I would have been due on AF today. I was on microgygen for 12 years cane off my pill in July so we aren't too far apart. Rest again tomorrow morning and get a FRER and let us know xxx

CrazyFooLady Sat 30-Nov-19 20:24:06

@Lucylou22039 I think I'm 13 DPO although I have a funny feeling that I have ovulated late.
AF is due tomorrow, so I'm not taking anything as gospel at the mo.
Been TTC for 6 months now after being on cerezette for 8 and a half years, getting fed up with the same disappointment each month now as time really isn't on my side (as in age lol) I've also been taking a supplement called Fortexa which is suppose to regulate cycles, mine have been a bit dodgy since coming off the pill x

Lucylou22039 Sat 30-Nov-19 19:47:26

Just fine another IC for you now just to show you the difference a few hours can make smile

Join the discussion

Registering is free, quick, and means you can join in the discussion, watch threads, get discounts, win prizes and lots more.

Get started »