Talk

Advanced search

This topic is for discussing childcare options. If you want to advertise, please use your Local site.

Weekend staff room

(13 Posts)
SammyK Sat 30-Aug-08 19:19:28

Hi everyone, I am periodically doing my coursework. wink

So thought I'd say hello seen as I'm bored having a study break. grin

Can everyone rememeber my friend who left me in lurch, was minding her baby? I need to have some opinions on whether I should patch things up or not. hmm I am choosy about who I bother with, but fear I have expected too much. TBH am more mad at myself for being too trusting and not busines like enough with her. See her all the time and it's awkward, don't want things to be strained whenever we meet. sad WWYD?

KatyMac Sat 30-Aug-08 20:56:05

I made up with someone I fell out with over a year ago - I guess we won't ever be best mates - but I got a sense of closure and a new relationship that I am learning the rules for

SammyK Sat 30-Aug-08 21:30:14

I have been stewing over this TBH, miss the friendship but do realise it would never be the same in that I know her better now, and not in a good light. sad She has been a very good friend in the past though, completely supportive when I have had problems. Part of me wishes I could have taken it less personally, but that's who I am. Still in a real financial mess too. hmm

What made you make up in the end KM?
I just don't know what to do for best.

KatyMac Sat 30-Aug-08 21:36:36

Well I have been trying for over a year & getting blocked

But I was in such a strop about collecting a misbehaving child (from a staff member at the park - she had phoned and asked for support) I started talking to her as I was marching across the playground to collect the child & it kinda snowballed

SammyK Sat 30-Aug-08 21:39:40

Hmm, don't know what to say to her either. We had a bbq/fancy dress last weekend and avoided each other, however she has also invited me to son's bday party and baby's christening, so I think I need to hold out the olive branch if I want to make up as I think she has tried. sad God I do ramble! blush

KatyMac Sat 30-Aug-08 21:46:45

Tricky. can you phone & ask what they want for pressies to to check the time or something?

SammyK Sat 30-Aug-08 21:55:48

I don't know. sad

Bday party is in a month, christening is after that. Also I know it sounds petty but that is just more financial pressure - can't even afford the bl**dy mortgage, and it's because of them taking advantage of my softness that I am in this mess with money.

I think I want to make up but still angry - but if I leave things too long then that's that isn't it.

KatyMac Sat 30-Aug-08 21:56:52

I know - I start work on Tuesday temping sad

SammyK Sat 30-Aug-08 22:06:10

Sorry to hear that KM, bills need paying it sucks. How have your staff taken it? sad It must be hard for you.

I have applied for weekend retail work to tide me over, can't really work m-f at the mo with ds, would be too much for him in another setting.

KatyMac Sat 30-Aug-08 22:07:38

Well I am surprised they seem to think it's OK for me to go out to work and for them to stay at mine childminding

I am trying to keep the team together but struggling

SammyK Sat 30-Aug-08 22:16:23

In the current climate people are just thinking of themselves sadly.

You need to do the same KM, it is your business and your home, I do admire you trying to keep everything going though.

KatyMac Sat 30-Aug-08 22:26:12

well i am giving it 6 weeks tbh then I give up

SammyK Sun 31-Aug-08 09:00:30

Morning all - DS not here and instead of having a lie in I woke up at 7am worrying about bills - I am even dreaming about them! hmm

Missed him terribly last night so having a cuppa then going to walk round there, my mum will think I am mad! grin

Sooo is everyone ready for EYFS MONDAY!?! HAHA!

LT - hope your kitchen sorted ad you feeling mor prepared for having mindees back. x

PC - I received a contract from you in the mail yesterday (only just opened saturdays mail) - THANKYOU - you are lovely, you shouldn't have! smile

Join the discussion

Join the discussion

Registering is free, easy, and means you can join in the discussion, get discounts, win prizes and lots more.

Register now